Thursday, May 21, 2009

syurga cinta-klcc

hellloo!!
(tak abis kemas lagi..pdehal sok nk brtolak dh)

sprti yg di atas..ak tak siap kemas brg2 lgi dan ak mcm mlas sgt nk pegi kmas brg2 tue..hehhe:) okay,tak ksahlah..yg pntg hri ni ak dpt tgk cite SYURGA CINTA...trcapai jgak hasrat ak nk tgk cite tu sblom ke kdah nie....bgi ak,sumpah cite nie mmg besh glerr...nseb bek endng dye besh+sweet sgt2..hahhaha:D awal n heliza,good job guys!! dan bdk kcik yg brnme hadziq jga..mmg dye sgt comel ok dlm cite tu...bgi korng yg blom tgk pegilah tgk..bnyk faedahnye trutama psgn2 yg kapel2 kat luar sne...kalu tak nak tgk ske aty k!tiada pksaan!
kalu tak slap ak,dalam cite nie jgak dye de bgtau yg jodoh itu ade 3...jodoh drpd syaitan(maksiat),jodoh drpd jin(pkai bomoh utk owg suke pde kite) dan jodoh yg sbnrnye adelah jodoh drpd ALLAH yg suci dgn ikatan yg sah! jdi,kte plihlah yg mne stu kte inginkan!
"
cinta dan hati saya hanyalah utk orang yg benar2 ikhlas mngenali saya,bukan utk dipersendakan!!!!
okay,itu psal syurga cnta...sterusnye,ak nk ucap tankss kat ima,quro n ... sbb tman ak g tgk cite nie kat klcc tdi...tpi tak smpat nk g jln kat taman sbb ujan sudah turun...hehheh:)
with them....
with soulmate;ima
gmbr ngan quro takde sbb nnt hri2 jmpa dye... :D


okay lah...nk g kmas brg plak..sok ak post new entri lgi sblom ak brangkat ke kdah ye..insyaALLAH...tata~









2 comments:

ImaZahra said...

ahaha..

best best!

muke aku cm selenge je.
shesh, itu msti gara gara ***** ade kt situ.

hehe;)

e i s h a said...

siyez ! besh cte nih ;]