Saturday, May 2, 2009

al-kisah....

ollaa...*snyum*

kabare??waras?? ak bru je plang dri kg hri nie..srius rndu nak bce blog kat korang! wak2 kptusn upu tu kuar lah ak pulang ke kg,so, dlm kete mama yg suro abg cekkan walaupon ak tak kasi sbbnye nk cek sndri..hahha..tpi takpelah,drpd ak trtnye2 bek abg ak yg cek dn ari nie bru ak dpt cek sndri..okay..aku dpt UiTM utk asasi law..my first choice rpe2nye..alhamdulillah:D

next,cite yg kat kg...ak blik sbb de jmuan mkn2 di rmah pakcik ak..kli ni takde gmbrlah yg ak ingin kongsikan sbb mls nk amk gmbr tpi kalu owg amikkan ak tak kesah..hehhehe:) kalu kowang nk tgk gamba klik
di sini ...ma sis pnye blog..nak tau tak ak jmpa mamat ensem ar plak waktu kat umah pakcik ak tue...trgugat skjap..hahahha:D (astaghfirullah...*insaflah diri*) jgn slh phm k..ak bdak baik..*angkat kening*,percaya tak??hihihih...


k lah..ak nk rhat2kan diri..utk korang yg dpt sme u n kos nagn ak..sile tnggalkan komen ye..mne tau kite boleh brknalan! dan utk senior di mne2 uitm,brsedialah mnerima juniormu ini...kahkahkaha..

6 comments:

mimie said...

thanks izni, nty mesti kte rindu nak borak ngn izni sblum tido. dhla kite mmg x bole kalau org tido dulu :'(

anak zacknordinson said...

oit....
gud luck k nanti..
papehal dont 4get to let me know..
salam...

seribu satu kenangan said...

mimie;kte pown akn rndu mimi! igt wak2 kngn kat dorm r plak ngan tka z skali..huhuh:)

ily;tankss,insyaALLAH akn dbritau..

hakimansor said...

izni,asasi law yg ko dpt 2,
stahon ke 2 tahon?

seribu satu kenangan said...

hakimansir;staun stgh nye..npe?ko dpt jga ke?

NieSah said...

dapat law eyh..
same ngn nisah..
dapat E0601 ke E0600?