Saturday, May 16, 2009

hati mnginginkannya....

helloo!!
bru tgk af dan hafiz telah mnjuarainye!!congratss!utk aril dan akim jgak! tak lupe isma dan yazid!korang mmg besh n brbakat!!!

okay,tdi pegi celebrate bufday ma sis dkat rstoran feveret ak "RESTORAN CERANA"....tau x kat ne?hehehe...nk tgk gamba? sile klik di sini...besh sgt sbb smua famili members ade...

act,brdsarkn tjuk kat ats tue an..snanye nk mluahkan rse hti jew...skrang nie mkin dkat ak nk g kedah tu smakin ak tak trurus kowt n ak rse mcm nak sgt jumpe dgn seorng insan yg blh dkatakn lme jgak tak jmpe dye...tak tau knapa hti ini mrasa bgitu pdehal ak slalu gak gado ngan dye nie..hahahha;) pnah tak rkan2 smua mrasainye? maybe ak takde pluang nk jmpa dye kowt sbb keadaan sgt tak mngiznkan uat mse skrang...kalu si dye mmbace dan terase, taulah bahwe hti ini mhu brjumpa dgnmu! huuuh..tetiba je tremosi plak kat cni...n0w,ak rse lega cket lpas dah luahkn kat blog niew...rse2nye owg tu bce tak? h0pe so!!

k ar,ak rse nk g lyan nvel plak lah..rse sedey+rndu+gembira+geram smua ar dh mnjadi stu,s0 bek ak gerak dlu..nnt lbey2 plak bnda mrepek ak tulis..tata..

3 comments:

Sabrina said...

izni!!
yea!! hafiz menang..
hehehe..;)



izni..
awk nk jmpe kie kan??
kite tau..
hehehe:)

...cintajihad... said...

hahaha..

bole pulak ending dy nak layan novel ek..

hehe

seribu satu kenangan said...

sabrina;huhuh...yelah awk kowt kte nak jmpa:D

nazura;hheheh..lyan novel ag besh dri lyn prasaan:)