Friday, May 15, 2009

hari2ku....

salam...
kaifa halukum (apa kabar smua)??

wah,dh lme rsenye tak mnulis di blog nie sbb ak mcm takde mo0d nk 2lis n mncari mse yg ssuai..dan skrang nie ak rse nk mnulis.....okay,first of all ak nk wish taniahh utk membe2 yg dpt tajaan mara n jpa..ini ar pluang korang nk g luar ngara so hargainye n blaja btol2 dan jdi org islam yg dsegani k!!

nOw,nk stori ksah ak mnyiapkan brg2 nk g kedah...skrang ni dh 70% kowt siap...act,from tuesdy ak dh kuar tpi nie utk bli buku n stationary jew..credit to kak sue sbb snggup bwak ak g pustaka mukmin bli buku n ke mid jgak..huuhuh:) dan tankss jgak sbb bgi buku2 kat sye...really appreciate it! korang de rse teruja tak nk bce buku tebal2 nie yg smuanye dlm bi?? i'll say no komen!ehhehehe;)
nielah buku2nye

tebal tak??


okay,ak nk pndekkan stori hri rbu g byr yuran n bkk akaun kat bank islam...mle2 cam truja de kad bank sndri..huuh:D pas2 an g ar try kat mesin atm tue,kad tu uat msalah plak..tak leh pkai sbb dye tlis no pin slah pdehal dh tekan btol2 tue...isk2..nseb bek lpas dh btolkan tu boleh pkai!tankss to owg yg brtugas kat situ wak2 tue...on thursdy plak g uat mdical check up n ak cek darah jgak sbb ak teruje dn sgt nk tau drah ak jnis pew sbb dh 18 thn ak idop msh tak tau2 lgi...dan tankss mama teman utk shoppng smstinya!hahhaha:)

k ar,ak nak post yg lbey special lpas nie...slamat brjuang ke alam ipta rkan2!!!

3 comments:

silentdreamer said...

gudluck izni!!
all the best..
waaa..tebalnye buku..
hehe;)

Sabrina said...

izni!!tebal nyer buku..
tkut nak bce..
hehehe..;)

seribu satu kenangan said...

bella;tankss bella!

sabrina;huhuh:)mmg tbal pown..nie bru asasi dn utk 1st sem..yg laen tu?lgi tbal kowt..hahah:D