Wednesday, May 6, 2009

DMA dh abes~

salam...


hri yg baru dan semoga sgalanya berjalan dgn lancar hri nie:D


tau x DMA tue ape? itu sngkatan bgi tjuk cite yg ak sgt suke iaitu DARI MATA ARISA (DMA)...kol 12 tdi cite tue dah pown habes dan akn dganti dgn cite laen kowt yg tak tau besh ke tak..crite tu sgt best walaupun adaptasi dri sbuah novel kau sayangku...part last dye mmg bnyk beza dri novel dan sgt mnarik! act,ak mnat ngan hero dye dlm cite tu..akif zamani atau nme sbnr syed aiman...hehehehe;) lpas nie dah tak tau nk tgk cite pe lgi kat tv kol 11-12 tgh hri...hrap2 cite yg gnti tu best! akhrnye arisa dan akif bahgia stlah bnyk gle rntangan yg diaowg kna hdapi spnjg diaowg brtunang...bg pasangan yg brtunang di luar sne,percayalah pd pasngn msg2 dan tbah hdapi rntangan yg mlanda!!hahhahahah:D

inilah hero dan heroinnye; syed aiman (akif zamani) dan ayu raudhah (arisa)..kacak tak akif??hehehehh:) taniah both of u sbb bwak watak dgn baek! bgi korang yg tak suke cite nie, terpulang ar sbb msg2 ade cite rse dan mnat yg berbeza,btol x?

okay,itu stori utk ari nie:) wassalam...

3 comments:

dLa said...

akak tgk episod last td.
hee.
sonok je kn.
amal tunang ngan eddy.

best gle ahh.
akif mmg ensem pun ;)

seribu satu kenangan said...

cs dla;wah!dpt tgk ep last..
hheheh...mmg sgt besh ar mreka:)

ezzahfatinjemain said...

crita ganti DMA ni x bestlah. skrang dh x tau dh nk tgk crita apa kt tv. bosan sungguh. rindu kat Akif dn Arisa...