Friday, April 10, 2009

tagged drpd kakakku;cs eisha...

1.Bekas kekasih saya adalah :
bak kte siti....'biarlah rahsie'...

2. Saya sedang mendengar :
andaiku tahu by ungu-msg ringtone

3. Mungkin saya patut :
kuar jln2 sbb bosan glew nie:P

4. Saya suka :
menulis dan uat word puzzle..

5. Sahabat-sahabat baik saya :
ma beloved mom dan rmai lgi...

6. Saya tak paham :
npe ade owg yg hpokrit n suke memainkan prasaan owg laen..hurmm??

7. Saya kehilangan :
jam tgn sye yg pling disyangi:(

8. Ramai yang berkata :
mngenai dunia politik skrang..

9. Makna nama saya :
yang mulia/yg terpilih dan yg mmbenarkan:)

10. Cinta itu adalah:
indah dan hnye dpat drasai oleh org yg mnghargainye dan mmahami ape itu cinta sbnrnye:D

11. Di suatu tempat, seseorang sedang
merindui saye kowt..hehheeh:)

12. Saya akan cuba :
mncapai cte2 sye dan mmbahagiakan famili sye terutama ma parents..luv them<33

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sntiasa brsama walaupown ssh dn sng..slamanye..

14. Telefon bimbit saya :
nokia 6288..sbnrnye tak igt..

15.Bila saya terjaga dari tidur :
ttop alarm..bce doa(kdg2)..ngeeee:P

16. Saya paling meluat apabila :
tgk gurl yg gewdik n boys yg suke mrokok n bajet kacak!

17. Pesta/Parti adalah :
tempt brhibur dan inilah msenye berkenalan..hahaha..

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
ntah..kalu kucing sy mmg nggak besa dkat smenye..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
mse sek rendh..maen keja2,trik2 tdung..hahha..mmg bebudak ar pling sronok..msalah pown tak pyh nk pike..

20. Hari ini :
aktivitinye sprti biasa..tak tau nk uat pe dh ari nie..

21. Malam ini saya akan :
tgk tv,tdo,ym-ing...

22. Esok pula saya akan :
tak tau ar..tpi hrap2 yg bek dn tdak mmbosankan

23. Saya betul2 inginkan :
kejayaan dunia akhirat!!

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
btolkan rambt n senyum:)

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
tak ksah..yg pntg kte enjoy..yeay!!!

26. Makanan Barat atau Jepun :
yg halal dan sdap sy telan je..

27. Bilik yang terang atau gelap :
2-2...gelap smstinye pde wak2 hndk tdo..dan terang smstinya pde siang hri..hehhe:)

28. Makanan segera adalah :
mknan yg pling xpress kalu tak tau nk mkn pe..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
sape??bgtau ar?haahah..

30. Siapa yang anda nak tag?
nggak ade sape2 yg mau ditagged kli ini..

siap jua akhirnye!!

1 comment:

hakimansor said...

wey,add ym aku kiemrah@yahoo.com