Monday, February 16, 2009

whoaa!

hye evryone!!

lamenya tak mnulis di blog ini..sbnrnye ak sdg mncari mood utk mnulis n terlaksana jga hri ini....
cerita terbaru?ermmm..pgi2 tdi pegi imkeda utk QTI iaitu pra-test sblm test yg sbnrnye..blom pape ag dh cuak nie..hahhahaha:)mslah btol ar,n pakcik tu pon ade tegor gak npe bwa kete tu mcm tak brape nk baik sprti yg lpas? sori uncle!nervous kowt..wak2 uat QTI tu dpt ar pelatih yg ak tak knal n nseb bek dye ok! lpas tu makcik kat tmpt tu kte ak akan di test oleh jpj pde mnggu hdapan(trikh drahsiakan)hehheeheh:)

p/s: aku mngharapkan doa drpd kalian ye!!! doakan ak smoga berjaya dlm test tu..AMIN!!!

pada hri ni jga aku telah mnjdi seorang penuntut('',) di sebuah kolej yg dinamakan KOLEJ TEKNOLOGI YAYASAN PENDIDIKAN CHERAS(YPC)-iTWEB...persediaan utk ke pringkat yg sterusnye slpas sek mngah....mle2 wisau gak sbb takde kwn an tpi nseb bek dn ak bersyukur sbb dh dpt kwn bru,namenye jga 'atikah.n sorang lgi ialah ayu!ak knal 'atikah tu wak2 daftar tdi n nseb baek jga dye blh tukar ke kelas yg sme dgn ak DP913P sbb ade sorang mamat tu nk tkr ke kelas laen jga..ok ar,itu shje cite ak utk kli ini..ak akn mnulis lgi pade waktu yg seterusnye!


tempat blajar aku yg baru



1 comment:

abidkamaz said...

aihh, jelousnya sume dah ada lesen neh.