Monday, February 2, 2009

+math?windoo?

hello!
hdopku terase bosan ar utk yg kesekian klinya.adik2 ak dh nk mle sek blik sok.ak sprti biaselah kmas umah,tgk tv n yg swktu dgnnye. tdi bru anta adk ak blik smakl,terase rndu trhadap asrama itu.jmpa lah adek2 juniorku n adek2 dormku yg ak syg!owg yg ak nk jmpe takde,maybe tak blik ag kot waktu tu..tdi jmpe jga shbtku aiman yg antar adek dye jga ke smakl itu..ak sgt mrindui khidupan di tmpt itu krna di sne mngajar bnyk erti khdupan,pershbatan dan bljar utk brdikari..di situ jga ak prnk dmarahi senior ku(knangan yg takkan dlupakan).hheehe:) tpi itu smua pngalaman khidupan berasrama bkn berasmara k!!hhuhuuhu x)

kaw tau?ak rndu nk uat +math(subjek yg mnggerunkan)...aritu tlg ma sis siapkan +math dye,n ak rse otak ak brfungsi dgn baek n mmpu mengingati formula itu walaupun dh brape bln tak bka bku sekolah! walaupun mark ak utk sbjek itu sgt terok tp tak ar slalu..hehehhe..tpi ak syg akn subj itu krna itu ilmu yg sgt brguna dn trima ksh CIKGU FAZILAWATI n ckgu + maths yg len krna ajar ak! sgt mrinduinye;p
di saat2 kebosanan yg melampau n ak tros mngambil gamba ini!
imej bru mgkin?anda rase bgaimana?

gamba yg shengal:)

9 comments:

mie said...

haha izni comell lah. kite pun rindu nk blek skola tu. jumpa kwn kwn & dia :))

tyra X) said...

comell la izni . da pndai buat muka noty . mesty blaja ngan mimie . haha

seribu satu kenangan said...

hahhaha...
thnxx a lot..

impianfara said...

haha. sjk bila kaw pandai wat2 muke nih..? musykil2.btw, stu improvemnt yg awesome..! hahah.
aku tak ketinggalan nk kate kaw tomey kuasa dua.

seribu satu kenangan said...

hhahah..lawaklah:)

time kaceh impianfara...luv u:D

wardatussalam said...

eee, nmpk tembam...
tu r, asyik dok umah jew..
cube wat senaman ckit...
ni pas mkn tdo, bukak komp, bukak tv...
heheheh, sal add math tuh...
sbnrnye buat windu subjek tuh...
tp sebab sygkan ilmu tuh...
ye r asyik fail je dlu... skali dah reti wat,
mesti rase nak wat g... hehehehe
k r, wassalam...
p/s: siyes gmbr tu nmpk tembam
hahahahahahahahahahahahaha....

seribu satu kenangan said...

pape je ar...hehheh:)tpi dh agak dh msti ade komen cmni..ngee..

tembam2 pown takpe lah asalkan jdi mnusia ag:)
hhehehe..tankss k!

abidkamaz said...

kite pun rindukan sekolah. best gilaa ahh :)

hakimansor said...

haha
ak pon ble anta dik ak musti jumpe aiman..
mals nk lyn..
dak junior pon xabe2 tego..haha
malu aku..