Saturday, March 28, 2009

anak saudaraku..

ollaaa...
korang tutop lampu tak tdi?? (x de kna mngena kowt)
ari nie ak berada di luar dri pkol 2 dan smpai ke rmah dlm kol 7 lbey...tak kemana2 pown jus pegi ke sekolahku yg trcinta smkakl utk mlawat adkku yg tersyg..rndunye nk dok kat ostel tpi tak pyh g skool n tnpa peraturan..boley tak??..mmg syok..hahhah!!n congrats utk bomba n krs sbb dpt tmpat dlm kawad kaki!!smakl mmg bolehhh!!!lpas lepak2 ngan adek n famili di smakl itu..kmi mneruskn prjlnan ke gombak utk bufday party ank sedaraku..anis..happy bufday to her!!x sngka dh dpt glaran mak cik(makngah) tpi mreka msh mmanggil ku kakak...hahhaha:)mmg kalu dh brkumpul,rmailah knak2 yg ader...ade ar dlm 10 dan ke atas kowt,mmg bising n rase sronok dpt ketemu sme mreka...tankss kpda pakcik2 n makcik2 ats ucpan taniah kpda dri ini...insyaALLAH,ank sedaramu ini akn brusaha dgn lbey gigih di masa akn dtg n especially to ma pak long..tankss ats adiah tue..hehhehehe:)smoga pak long n mak long pnjg umo n dpt pegi haji thn nie!!AMIN..k ar i'm tired rite now n i gtg...smbg agy cite mnarik next time...tata:D
dis is ank sedaraku..cute an??

6 comments:

Sabrina said...

izni...
kite pon ade ank sdare dah..
hhhahaa...
sje jer nak mncapub kat cni..;)

cebisan harapan said...

aku pown ada anak sedara da... hye kawan!!

seribu satu kenangan said...

sabrina n liya>sronok ade ank sedara an??hahaha...hye liya!!

hanis said...

kite da ade cucu pon..
haha,,.taj heran(^-^)..
kkakakaa..gurau taw!!!
wakakak..=)

seribu satu kenangan said...

to hanis>hehhehehe:)dh ade cucu dh...nnt tua cpat sgt..hhahahah:)
guwau2 je

e i s h a said...

alolo , die comey sgt !!
kem slm plok cium sis tok die ek .