Sunday, February 12, 2012

picnic tyme:)

assalammualaikum:)
waras?sihat?
hope u olss dlm keadaan baik2 ye.

first of all, ALHAMDULILLAH.
semalam dpt berkumpul lgi dgn teman2 yg awesome!
bnyk sgt cerita, hilang rindu terhadap mereka:)

bila smua dah sekepala mmg happening.
bila msing2 suka dgn camera, itu lgi syiokk.
bila msing2 dh pndai menyakat, itu buat keadaan jdi lgi riuh.
dan bila mana ALLAH tidak dilupakan, itu merapatkan lagi ukhwah antara kami.

move on,
venue dpilih ialah taman tasik titiwangsa!
kali ni kita ubah angin sbb slalu jumpa asyik ber'air-cond' je..
tapi semalam kita berpanas, bergelak ketawa mcm tmpt tu kita yang punya!
makanan pon mcm2 ada:) thankss korang!
specially thanks to my mama sbb uatkan nasi lemak. love you:)

ha!dah malas nak taip pnjg2.
biar gambar yg bercerita plak lpas nie.
scroll down semua!!

1) tyme ni syida ada tapi qila tak ade.huhuh:)
see;makanan tersusun cantik kan?!

2) motif beg tu?
just wanna say they are my V.I.P!

3) the tyme when just both of us.

4) aktiviti lpas mkn2.sembang2.
tunggang kuda:)
kuda2 ni mybe kcik cket but its okay,
we have a great tyme 2gether!

THIS!
pakcik ni mmg buat jantung ak nk terkluar skejap!
ada ke dye soh kuda ni ber'jogging'.
tapi seghonok sbb pkcik ni ajar mcm mne nk tunggang kuda:)

okay,
tak boley nk upload smua gmbr kat cni.
cukuplah stakat tu je ye;)

hari yang memenatkan.
mlm smlm mmg kaki lenguh2, tido pn agak awl.
tapi sgt berbaloi2 dan tip top!
thankss semua dan sorry ye alau ade pape *hugs* (:


insyaALLAH friends foreva:)
till we meet again!


PS;rase nk blaja tunggang kuda sbb mcm bole kurus je:)
PSS; kwn sy dh jadi pro pasal CALORIE!!

2 comments:

nurafisha said...

hamboi..bercuti sakan..;))

duniaku said...

HAHA:)
takpe sblum smbg blaja blik ni..
cuti puas2:)