Saturday, November 28, 2009

aku jatuh hati.

hyee..
hri trakhr on9 sblom plang ke kampus tersyg.

brsamaan 281109,
sedara mara ku dtg brkunjung ke rmah di nilai..
alhamdulillah,pabila de tetamu yg dtg insyaALLAH rzeki brtambah.
besh lah jgak brkumpul rmai2 dgn diaowg n yg pling ptg ak dh trjtuh hati kat sumone!!
hheheh:)nk tau sape?tnggu lah smpai abs entri ni k..

cuti kli nie bley dkatakn mmbawa kgembiraan utk ak.sbb2nye:
1)ak dh pndai uat kek msm mnis:)tau tak kek pe?tak tau takpelah.
2)ak uat roti jala brsama adek yg trsyg:D
3)AKU dah JATUH HATI!!!

besshh ouhhh wlaupon cti tak lme..mcm2 ak dpt
tpi ak windu kat uma di ceras dn ktil kat blik lme tue..ble nk blik sne pown tak tau..
and insyaALLAH ak akn plang lg ke KL bln dsember nnt...



sbnrnye ak dh jatuh hati ngan dye nie

..................ahmad faris......................


lesung pipit:)

si comel ini yg telah mncuri hati kcilku ini..
dgn lsung pipitnye yg mnawan<3
mmg ak tlah jtuh hti ngan dye tpi nk tnggu dye bsar ak dh tua kowt.
and dye adelah anak sedara ak yg sgt kacak dan aktif!
abg faizal;pnjam gmba ankmu ini utk dltak kat entry kli nie k!!

k ar people..gtg nk tito.sok kna bgn awl nk blik kedah.
luv u all...muahxx.

2 comments:

meoww..meoww said...

alahai..ye2 je ak bc. igt da ade ongganti capik..

seribu satu kenangan said...

mimi;hehhehe..yg tu mne de pnggnti.shhh!rhsia!!hahaha:D